Ohejdbara tårar rinner ner för mina kalla kinder.

Mitt hjärta är stelt och förvandlas snart till is. Så jävla kallhjärtad är jag. AAlla hatar mig. Ingen älskar mig. Kniven mot min handled blir röd och blod pumpar ut från mina ådror. I ett hörn i mörkret känner jag mig säker. Ingen kan se mig, ingen kan hitta mig. Jag är helt ensam och ingen kan säga åt mig att  sluta. Ser inte hur jag skriver så stavfel kan uppkomma. Livet är uppochner. Jag trodde allt skulle ordna sig, men fan heller. Allt är bar fel. Inget är upp, som sagt. Allt är ner. Allt skulle ju var bra nu. Jag hade allt. Allt var på väg mot lycka. Eller tjaa.... det skulle vara påväg mot det. Inte mot jordens undergång. Snart är tiden inne. Om några dagar, timmar, minuter eller sekunder (!?) så kommer mitt liv att vara över. Har inget att leva fö längre. Inget.

/ Ensammast I Världen

Kommentarer
Postat av: Anonym

livet kan va ett helvete ett jävla fucking helvete.

så är det så kommer det alltid va.

men det gäller att ta sig genom allt det jobbiga kämpa vidare hur illa det än är, åh någon gång kommer det faktiskt bli bättre. kanske inte idag lr imorgon det kan ta tid men det blir bättre. självmord då lämnar man alla man gör livet till ett helvete för dom.

2011-02-18 @ 22:54:27
Postat av: Anonym

Snälla snälla SNÄLLA försvinn inte. Förstår du att du skadar människorna som älskar dig också? Jag lovar, du är älskad. Även om det inte känns så. Och dina vänner, bli inte arg på dem. De vill hjälpa dig. För att de bryr sig om dig och de älskar dig! Förstår du inte det? De "förföljer" dig för att de är oroliga för dig och bryr sig om dig, de vill bara väl! Snälla, stanna kvar. Du klarar det. Fortsätt kämpa. Jag tror på dig. <3

2011-02-19 @ 02:32:38
Postat av: Anonym

Förlåt att jag frågar, men hur gammal är du? Förstår om du inte vill berätta, men kan du säga om du är typ mellan 10 och 13 eller mellan 15 och 18 eller nåt sånt? Om du vill. Skulle bara kännas bra att ha en ungerfärlig uppfattning om din ålder.

Du är så stark <3

2011-02-19 @ 02:35:18
Postat av: Linda

Nej, snälla du tänk över det du gör innan du gör något dumt. Du kommer att finna en mening snart. Jag känner inte dig men jag vill ändå inte att du skall försvinna. Jag vet att det finns människor som älskar dig och även om du har det sjukt jobbigt nu så kommer det att komma bättre dagar. Fortsätt kämpa så som du gör nu.

Ta hand om dig! <3

2011-02-19 @ 16:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0