Inget har blivit bättre ....

Allting har bara blivit mer komplicerat... I förr går var jag med min två killkompisar och två av mina tjejkompisar. Början av kvällen var kul. Alla är sjukt mycket äldre än mig och hade fått tag i sprit. Jag tror jag drack tre öl. Sen kom en utav killarna som är 16 fram till mig och frågade om vi skulle gå till ett ensamt ställe. Jag visste att min kompis var svinkär i honom, men hon satt i soffan och hånglade med den andra killen så jag sa 'Okej' till honom och vi gick till ett rum. Jag vet, jag har en pojkvän, men jag var ganska borta just då. Han lade sig på sängen och ville att jag också skulle göra det, så jag lade mig bredvid honom. Han började genast ta på mig och böja sig fram för att kyssa mig. Jag började kyssa tillbaka och innan jag visste ordet av det var han inuti mig... Det är lite fel på mig, för varenda gång jag dricker alkohol så blir jag kåt och gör typ vad som helst för sex. Det är därför jag försöker undvika att dricka alkohol, men ibland så tänker jag inte på det... Så jag och den här killen hade sex och nu vill han träffa mig igen... På alla hjärtans dag... Hög som jag var så sa jag ja så nu har jag en träffmed den här killen som är tre år äldre än mig. Men man kan ju försöka ta det som en komplimang antar jag... Suck... Ska jag träffa honom, eller låtsas vara sjuk? Hjälp!

/ Ensammast I Världen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

lyssna på ditt hjärta det brukar oftast ha rätt ! <3

2011-02-13 @ 19:36:15
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0