Hur hittar alla hit?

Det var 26 pers här igår. Och jag som trodde det skulle bli en liten blogg som ingen läste... Haha, vad fel man kan ha. Inte lika många idag då. Jaja, många snälla komentarer och som tur är, inga elaka. Tack så mycket för att ni finns där :) Väldigt snällt av er att stödja mig.

Snöregnet öser ner. Är det bara jag som vill ha sommar?

Mitt liv slutade när han dog. Han var mitt allt. Jag längtar tills döden kommer och tar mig med sig till sitt helvete så att jag kan ta reda på om det var jag som fick honom att dö. Eller om det var något annat? Förmodligen var det jag... Jag är trött på livet. Och om inte döden kommer och hämtar mig snart så får jag locka hit den ... Med andra ord, sjävmord... Men jag tänker vänta... Se om något bra händer, eller om min vanliga otur fortsätter. Förmodligen gör den det... Suck... Nu har min nuvarande pojkvän börjat ta på mig och säger att han är redo för ett steg till... Jag är verkligen inte redo för honom! Den enda jag haft sex med ver 'Linus', som jag skulle kalla honom, och en månad efter tog han självmord... Så sex är inte något som står högt på min lista över saker att göra... Suck... Igen... Jag önskar verkligen att jag skulle kunna tillfredställa min pojkvän utan att jag plågas av det... Om ändå 'Linus' var vid liv... Då skulle jag fortfarande varit glad. Fortfarande haft lust att leva... Meen nu har jag inte det... Verkligen inte... Ska fan avsluta mitt liv snart!

/ Ensammast I Världen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Se fram emot ljusare tider, det hjälper inte att ta självmord ! Jag känner dig inte, men jag tror på dig och vet att du kommer klara detta !

2011-02-10 @ 20:54:10
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla. Ta inte ditt liv!!! :'( Tänk på att det är inte bara du som försvinner utan även en del av alla som älskar dig de får en del av sina hjärtan bortslitna... Förmodligen kmr de undra hela livet vad de gjorde för fel och ska behöva leva med tron att det var deras fel.. Snälla, stanna. För vår skull, din skul, din familj och dina vänners skull. <3

2011-02-10 @ 23:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0