Detta är jag då...

vilket är lite sådär, men man får ju nöja sig med vad man har, eller hur? Jag är... Nej, det är nog bäst om ni inte får veta... Jag är en tjej som har massa problem i mitt liv... Jag har många bra kompisar som finns där och så har jag en pojkvän. ' vad är då så fel med ditt liv?' undrar ni säkert... jo... mitt liv balanserar på spetsen av en kniv. Det är faktiskt väldigt läskigt. Om jag gungar för mycket åt ena hållet, så trillar jag och om jag gungar för mycket åt det andra hållet så trillar jag. Det spelar ingen roll åt vilket håll jag trillar, båda djupen är mina värsta helveten... Jag har en psykisk sjukdom som får det svårt för mig att prata med olika folk, och nej, det är inte autism. Jag vet inte vad det heter egentligen... det gör bara att jag har svårt att prata med främlingar. Eller jag har svårt att öppna mig för alla... Jag pratar ju med folk och lägger på ett fejk-smile så att jag ska kunna verka normal, men min psykiska sjukdm gör att jag har svårt att visa insidan av mig själv. Den enda personen som vet om hur jag kännner och så är min pojkvän som jag varit tillsammans med i 2 år. Han vet allt om mig, förutom den lilla delen att jag är självmordsbeägen... Men nu när jag sitter här och bloggar till folk som jag inte känner och ingen som jag känner kan stödja mig för det val jag gör så känner jag mig som den mest ensamma personen i världen... speciellt eftersom att jag inte vet själv vad som är fel på mig... Allt verkar bara bli fel... suck...

- EsammastIVärlden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0