Det är fan inte värt något längre....

Inget är upp. Allting är ner. Skulle ju skriva ett inlägg om vad som hände i måndags, men det gjorde jag inte. Det är fan inte ens värt att berätta... Vill ju berätta egentligen för det är ju därför jag skapade den här bloggen. Så OK, jag skriver vad som hände. Den jäveln voldtog mig och misshandlade mig... Vi satt och kysstes, men jag fick dåligt samvete. Så jag sa att jag hade en pojkvän.
" Din jävla hora! " skrek han åt mig och slog mig. Han slog mig om och om igen och sen voldtog han mig. Han slog mig medvetslös och sedan slängde han ut mig i en buske. Jag vaknade där aldeles blodig och hade ont i revbenen. Det har jag fortfarande, men jag vill INTE göra något åt det. Så det så! Jag måste gå nu.

/ Ensammast I Världen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud. Stackars dig :'( <3

Säkert att du nt vill anmäla han ?

2011-02-17 @ 23:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0